projekt: | Młociny | Food & Beverage |
klient: | Echo Investment |
wydarzenie: | Shopping Center Forum |
miejsce: | Expo XXI | Warszawa | Polska |
rok: | 2018 |
powierzchnia: | 100 m2 |
identyfikacja wizualna: | e1Collective |
interakcja i animacja: | masz_in Szymon Kabała | Mateusz Marchwicki |
zdjęcia: | Krystian Kwieciński |
cechy: | industrialne | strefa gastronomiczna | przestronne | wynajem | reuse | interakcja | niebo |
Stoisko zachęcało gości, dzięki interaktywnej “chmurze” ze świecących kul. Nawiązywała do otwartego nieba nad strefą gastronomiczną w Galerii Młociny. Świeciła w kolorach nieba, chmur i promieni słońca – odzwierciedlając porę dnia i pogodę panującą w danej chwili w wybranym mieście. Goście mogli będąc na stoisku wybrać dowolne miasto na mapie, a interaktywna instalacja – “chmura” – odczytywała pogodę w tym mieście i zaczynała świecić i pulsować kolorami, zgodnie z aurą. Miejski, industrialny charakter podkreślały wykorzystane kontenery oraz blacha. Drewniane długie blaty i bar – podkreślały gastronomiczne atuty prezentowanej galerii. Dzięki zastosowaniu w większości wynajmowanych elementów i przystosowaniu ich do potrzeb stoiska – wpłynęliśmy pozytywnie na redukcję ilości odpadów po targach, zmniejszając je do zupełnego minimum. Podłoga wykonana z naturalnego linoleum – do ponownego użycia w kolejnych targach. Zaprojektowany zgodnie z systemem MEW by TALK.